Beques SANTANDER-CRUE-CEPYME. Últimes setmanes

El termini per presentar sol·licituds a la 5a edició de Beques SANTANDER-CRUECEPYME finalitza el 31 de gener de 2016. Reproduïm aquí els punts essencials de les bases.

banner_pymes_home2016

Objecte de la beca

Es convoquen 192 beques a la Universitat de Barcelona per a la realització de pràctiques externes d’estudiants en petites i mitjanes empreses.

Destinataris

– Estudiants de la Universitat de Barcelona de qualsevol ensenyament oficial o propi de grau, màster o postgrau.
– Estudiants que a través de programes de mobilitat acadèmica es trobin cursant el seu ensenyament a la Universitat de Barcelona.

Requisits

– Estar matriculats en qualsevol ensenyament universitari impartit per la Universitat de Barcelona: diplomatura, llicenciatura, grau, postgrau i màster. Tant de títols oficials com de propis.
– En cas que la pràctica sigui extracurricular, haver superat el 50% dels crèdits dels ensenyaments de grau.
– Que no mantinguin cap relació contractual amb l’empresa on vagin a realitzar la pràctica externa.
– Que no hagin gaudit d’aquesta beca Santander en cap de les edicions anteriors.

Característiques principals de les pràctiques

– Les pràctiques s’hauran de realitzar entre l’1 de març i el 30 de setembre de 2016.
– Les beques es poden assignar com a beca completa o com a mitja beca. La beca completa té una durada de tres o sis mesos, en funció de si es fa jornada completa o mitja jornada respectivament. La mitja beca necessàriament tindrà una durada de tres mesos i serà a mitja jornada.
– La beca completa té una dotació de 1800 euros bruts; i la mitja beca, 900 euros bruts.
– En cap cas es podran dur a terme les pràctiques de manera fraccionada.

Sol·licitud

– Els estudiants s’hauran d’inscriure a partir del 15 de novembre de 2015 i fins al 31 de gener de 2016 a la pàgina web www.becas-santander.com i al GIPE (l’aplicació de gestió de pràctiques externes de la UB): www.ub.edu/feinaub

Criteris de selecció

– Correspon al rector o vicerector en qui delegui la resolució de les concessions d’aquestes pràctiques, d’acord amb la proposta feta pels centres, tenint en compte criteris de transparència, mèrit (expedient i formació extracurricular), coneixement d’idiomes i valoració de l’entrevista personal amb l’empresa. Els centres de la UB podran afegir altres criteris d’acord amb la pràctica habitual en la gestió de les pràctiques externes dels seus estudiants, a més dels criteris de les empreses, si n’ hi haguessin.

Trobareu tota la informació aquí.