#ArreplegatsExperience!

Ja heu vist el vídeo #ArreplegatsExperience? 🙂

ArreplegatsExperience.png

(Imatge extreta del vídeo #ArreplegatsExperience)

–> Aquí us deixem també el comunicat que ens han fet arribat a la bústia:

NOTA DE PREMSA DELS ARREPLEGATS – 06/02/16
Els Arreplegats tornen amb ganes de compartir la seva experiència fent castells

L’Assemblea de la setmana passada i els primers assajos demostren un gran retorn

El passat dijous 29 de gener els Arreplegats de la Zona Universitària van posar-se en marxa després de l’aturada entre trams per començar la segona part de la temporada. Després d’un primer tram on han assolit grans castells com el tres de vuit amb folre, el set de set, el quatre de set, el cinc de set, la torre de set amb folre i quasi acariciar el pilar de set amb folre i manilles, han posat a treballar la màquina amb els primers assajos. Per explicar aquesta tornada els Arreplegats inicien una campanya sota el títol #ArreplegatsExperience que vol demostrar com els de la Zona Universitària són molt més que una colla, reivindicant una forma única de viure els anys universitaris, envoltat d’amics que es mantindran tota la vida.

En l’Assemblea General Extraordinària celebrada el dijous passat, els Arreplegats van fer valoració de la temporada i van explicar com l’àrea tècnica es manté amb el Gerard Gállego al capdavant i un equip que creix per oferir molt més, mentre la presidència de la junta continua liderada per Adrià Pros. l’Assemblea també va aprovar els pressupostos de l’anterior junta i va acceptar els nous membres de la Colla.

Els objectius tècnics exposats a l’Assemblea per aquest segon tram passen per potenciar l’acolliment tècnic, fer algunes actuacions més abans de maig, tornar a ensenyar el tres de vuit folrat a plaça, demostrar la feina feta amb el pilar de set amb folre i manilles i aprofitar per anar provant castells com la torre de vuit emmanillada. Pel que fa als objectius socials serà un any on tornaran a Perpinyà per continuar reivindicant la cultura catalana a la Catalunya Nord, on preparen un torneig de futbol de colles universitàries i on col·laboraran en posar en marxa la Coordinadora de Colles Castelleres Universitàries.