La Universitat de Barcelona, consternada per la mort de tretze estudiants en l’accident de Freginals

UB_Llaç

La Universitat de Barcelona vol expressar la seva consternació pel tràgic accident que ha tingut lloc aquesta matinada a l’AP-7 a Freginals (Montsià), així com el seu condol i solidaritat amb les famílies de les tretze estudiants que hi han perdut la vida.

Les víctimes eren estudiants Erasmus que havien anat a València en una sortida organitzada per l’Erasmus Student Network. Anaven en un dels cinc autocars que feien el recorregut i que estava destinat a estudiants de la Universitat de Barcelona.

Lamentem profundament la pèrdua d’aquestes joves i agraïm les mostres de suport ciutadanes que estem rebent. La Universitat de Barcelona s’afegeix als dos dies de dol oficial decretats per la Generalitat. Les banderes de l’Edifici Històric onegen a mig pal.

La Universitat de Barcelona habilitarà un espai de dol al vestíbul de l’Edifici Històric des d’avui diumenge, a les 18 hores, fins dimecres, 23, a les 22 hores. Així mateix, dilluns 21, a les 12 h, es farà cinc minuts de silenci en record de les víctimes.

Telèfon d’informació sobre l’accident:

• Des de Catalunya: 012, opció 0
  • Des de fora de Catalunya: 900 400 012.