29 d’abril: Festa de la Ciència UB!!

Us transmetem la invitació a la II Festa de la Ciència UB que ens ha arribat a la bústia de l’Hotel des de la Unitat de Cultura Científica i Innovació!!!

cabecera-laubdivulga-2015S’apropa la segona edició de la Festa de la Ciència UB i us hi volem convidar!

La II Festa de la Ciència UB tindrà lloc el divendres 29 d’abril de 2016 a l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona, amb el doble objectiu d’apropar a la ciutadania, d’una manera lúdica i divertida, la recerca, la innovació i el coneixement, i alhora, fer accessibles a tots els públics diverses investigacions que es duen a terme actualment a la Universitat.

Al llarg de tot el dia tindreu la possibilitat de participar activament en tota mena d’activitats de caràcter científic, com ara demostracions d’investigadors, jocs, tallers… i una gimcana dissenyada especialment per a grups escolars i per a grups depúblic general que permetrà als assistents gaudir de la festa d’una manera més participativa.

Podeu trobar més informació sobre continguts, recomanacions, premis i inscripcions al web de la Festa. Durant els propers dies, anirem completant el programa d’activitats i tallers d’enguany.

Esperem que us engresqueu a participar-hi, i que així, entre totes i tots, gaudim d’una gran festa científica!