XXI Diada dels @arreplegats

Compartim a tots vosaltres la nota de premsa que ens acaba d’arribar al correu de l’Hotel d’Associacions (hotel@ub.edu):

NOTA PREMSA DELS ARREPLEGATS – 02/05/16

Els Arreplegats de la Zona Universitària celebren la seva XXI diada amb l’objectiu de descarregar la primera tripleta de 8 universitària

El pròxim dijous 5 de maig, a partir de les 16 h, tindrà lloc al Campus Nord de la Universitat Politècnica de Catalunya la XXI Diada dels Arreplegats de la Zona Universitària. L’actuació serà a la Plaça de les Constel·lacions, la plaça més important pel calendari arreplegat on els de la camisa verd quiròfan han escrit i volen seguir escrivint la història del món casteller universitari. En aquesta plaça la Colla del complex universitari de la Diagonal ha fet el primer quatre de vuit i el primer pilar de set amb folre i manilles, construccions que només han assolit els Arreplegats i que han anat repetint al llarg de les últimes temporades.

Aquest cop, els Arreplegats de la Zona Universitària ho tenen tot a favor per tornar a aixecar aquestes construccions a casa seva i intentar portar a la diada la que seria la primera tripleta de vuit universitària, amb l’afegit del pilar de set folrat i emmanillat. Els de la Zona Universitària es plantegen portar el seu cinquè quatre de vuit, descarregar el quart tres de vuit amb folre de la seva història, tornar a descarregar el pilar de set amb folre i manilles, només aconseguit l’any 2013, i alçar per primer cop un castell universitari inèdit, la torre de vuit amb folre i manilles.

L’assaig del passat dijous 28 d’abril dins la facultat d’Economia i Empresa de la Universitat de Barcelona fa evident el nivell assolit aquesta temporada pels de la Zona Universitària, que ja han llençat una campanya sota el lema: Benvingut al REPTE, per convidar a tothom a assistir a la XXI Diada.

Vídeo de la #XXIdiada: https://youtu.be/cQxOH5YUbhY
Els acompanyaran en l’actuació les següents colles castelleres universitàries: Engrescats de la Universitat Ramon Llull, Passerells del Tecnocampus de Mataró, Bergants del Campus Terrassa i Xoriguers de la Universitat de Girona.