Daily Archives: 21 Març 2017

Torna l’Envers! :)

Avui, aprofitant que és el , us recordem que ja torna a ser aquí l’Envers de la UB!

Tot seguit us adjuntem tota la informació d’engany.

Animeu-vos-hi!! 🙂

Escrius poesia en català o tradueixes poesia al català? Ja no saps on guardar els versos? T’oferim un micròfon i un espai perquè els deixis anar com vulguis. Et convidem a recitar el dimecres 26 d’abril de 2017 a les 19 h al Pati de Lletres de la Facultat de Filologia.

Bàner 1920x1080_Envers 2017

Adreçat a:
Estudiants, professorat i PAS de la Universitat de Barcelona

Caldrà presentar:
Per poder participar-hi és tan senzill com enviar un correu electrònic amb l’assumpte «Lectura de poetes de la UB» a xdfilologia@ub.edu. S’hi haurà de fer constar noms i cognoms, si ets estudiant (NIUB), professorat o PAS, i adjuntar un tast de cinc poemes en pdf. És preferible que també s’adjunti un breu currículum poètic on s’especifiqui la trajectòria poètica (publicacions, obres inèdites, participació a recitals, etc.).

L’únic requisit és que sigui poesia en llengua catalana.

No hi ha restriccions formals ni temàtiques.

Termini de presentació:

Esperem les vostres propostes poètiques fins al 31 de març de 2017 inclòs.

Enxarxats – Serveis lingüístics