Serveis Lingüístics posa a l’abast dos diccionaris que et facilitaran l’adaptació a la reforma ortogràfica

Compartim la notícia de la web de la Universitat de Barcelona:

retrucs-header

La nova ortografia de l’Institut d’Estudis Catalans a la #UB. Els Serveis Lingüístics posen a l’abast de tots els usuaris que hi estiguin interessats dos diccionaris per al Word que poden facilitar l’adaptació a la reforma ortogràfica.

Els diccionaris s’han elaborat a partir de la documentació que ha posat l’Institut d’Estudis Catalans en l’apartat Recursos en línia del seu web. També, però, s’hi han afegit alguns mots per esmenar errors detectats en el verificador del Word o per ampliar l’abast terminològic de l’eina (amb termes extrets, bàsicament, de vocabularis i diccionaris elaborats pels Serveis Lingüístics).

Retrucs | Universitat de Barcelona. Serveis Lingüístics