III Jornada sobre oportunitats d’ocupació a la Unió Europea per a joves universitaris

JornadaOcupació_UE

El proper 7 d’abril tindrà lloc la III Jornada sobre oportunitats d’ocupació a la Unió Europea per a joves universitaris a la seu de les institucions europees a Barcelona (Aula Europa. Pg. de Gràcia, 90 de Barcelona). La jornada està impulsada per la Secretaria General del Consell Interuniversitari de Catalunya amb la col·laboració de la Representació de les institucions europees a Barcelona, per tal de difondre les oportunitats d’ocupació a les institucions de la Unió Europea.

Us adjuntem l’enllaç al programa de la jornada i el formulari d’inscripció

+info: http://universitatsirecerca.gencat.cat/ca/03_ambits_dactuacio/treballar_i_estudiar_el_sistema_dunis/III_jornada_oportunitats_ocupacio_joves_universitaris/#