Homenatge a Ricardo Panero

Compartim la notícia de la web de la Universitat de Barcelona:

El Paranimf de l’Edifici Històric va acollir el dimecres 5 d’abril un acte d’homenatge al catedràtic emèrit de la UB Ricardo Panero, mort el 25 de febrer de l’any passat. Catedràtic de Dret Romà, Ricardo Panero va exercir de docent a la Universitat de Barcelona durant quaranta-cinc anys. Durant l’acte van intervenir, entre d’altres, la seva filla i professora de la UB Patricia Panero, la secretària general de la Universitat de Barcelona, Belén Noguera, l’exconseller de la Generalitat de Catalunya Josep Guàrdia, el president de l’Associació Iberoamericana de Dret Romà, Alfonso Murillo, el degà de la Facultat de Dret, Xavier Pons, i l’antic rector de la UB Joan Tugores. L’homenatge va tenir lloc en el marc del XIX Congrés Internacional i XXII Congrés Iberoamericà de Dret Romà.

panero.JPG_1578199999

Vicerectorat d’Estudiants i Politica Lingüística. Hotel d´Associacions de la Uiversitat de Barcelona