La Universitat de Barcelona guanya el VI Torneig de Debat Acadèmic de Màlaga

La Universitat de Barcelona s’ha proclamat guanyadora del VI Torneig de Debat Acadèmic de Màlaga, organitzat per l’associació juvenil Kairós Debate de la Universitat de Màlaga. La competició, que va tenir lloc del 29 de març a l’1 d’abril, va reunir més d’un centenar d’estudiants procedents de les universitats de Barcelona, Santiago de Compostel·la, Valladolid, Màlaga, Almeria, Còrdova, Argentina, Panamà i Mèxic. «L’ONU hauria d’intervenir Corea del Nord per vulneració dels drets humans?» va ser el tema de debat.

adub_malaga_ok.jpg_1221909654

L’equip de l’Associació de Debat de la Universitat de Barcelona (ADUB) va disputar la final contra Kairós Debate, després de vèncer en cinc dels sis debats en què va participar. Els primers defensaven la posició a favor, i els segons, en contra. L’equip de la UB estava capitanejat per Jordina Pérez, graduada en Educació Social i màster en Execució Penal a la Comunitat i Justícia Restaurativa. L’acompanyaven Georgina Rodríguez, graduada en Història i estudiant del màster de Gestió del Patrimoni Cultural i Museologia; Joan Torras, estudiant de quart d’Administració i Direcció d’Empreses i de primer de Ciències Polítiques i de l’Administració, i Antonio Torregrosa, estudiant de tercer de Ciències Polítiques i de l’Administració i Dret.

+info