Els IV Premis FilCat.UB ja tenen guanyadors

apremifilcat

Aquest dimecres, 3 de maig, s’ha fet el lliurament de la quarta edició dels Premis FilCat.UB a treballs de recerca de batxillerat sobre llengua i literatura catalanes. L’acte va tenir lloc a la Sala de Graus de la Facultat de Filologia i el va presidir la vicerectora d’Estudiants i Política Lingüística, Alba Ambròs. Hi van intervenir Neus Nogué i Glòria Casals, caps de les seccions de Llengua i de Literatura catalanes, respectivament; el coordinador del premi, Francesc Bernat, i l’escriptora Maria Carme Roca, que va oferir la xerrada «Passió per la recerca històrica i literària»

Els Premis FilCat.UB són una iniciativa dels Estudis de Filologia Catalana del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la UB adreçada a estudiants de segon de batxillerat de tots els centres educatius dels territoris de llengua catalana. L’objectiu dels guardons és promoure els treballs de recerca de batxillerat sobre qualsevol aspecte de la llengua i la literatura catalanes, despertar vocacions per a l’estudi de la filologia catalana i incentivar la tasca educativa dels centres de batxillerat.

Més info