Dos documentals d’alumnes de Comunicació Audiovisual opten al Premi DOC-U

logo-es

Dos documentals produïts per alumnes del grau de Comunicació Audiovisual (CAV), de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació, opten al Premi DOC-U del Festival Internacional de Cinema Documental Docs Barcelona. Es tracta de Lugus, dirigit per Andrea Díaz, i Eterna promesa, de Marco Emiliani. Aquestes peces es projectaran en una sessió el 20 de maig, a les 20.30 h, i aniran seguides d’un col·loqui amb els directors.

Lugus parla de la tradició de la matança del porc a Galícia amb una mirada propera que aprofundeix en les emocions de les persones que mantenen viva aquesta pràctica. Per la seva banda, Eterna promesa narra el viatge que fan els pelegrins descalços des de Tossa de Mar fins a Santa Coloma de Farners seguint la tradició del Pelegrí.

DOC-U és una secció del Docs Barcelona dedicada a la producció documental universitària que vol ser un espai d’exhibició per als estudiants dels graus de Comunicació Audiovisual de les universitats catalanes. La millor producció s’endurà el Premi DOC-U.