Seminari per al desenvolupament d’una carrera acadèmica

copia-de-publicacions-darticles-en

Us convidem a assistir a la propera sessió del Seminari per al desenvolupament d’una carrera acadèmica La difusió en obert dels resultats de la recerca i en xarxes socials acadèmiques, a càrrec de l’Ignasi Labastida, responsable de l’Oficina de Difusió del Coneixement de la Universitat de Barcelona.

Aquesta sessió resulta de gran interès davant la recent iniciativa de la Comissió Europea per la qual totes les dades de recerca i les publicacions científiques publicades amb finançament del programa Horizon 2020, hauran d’estar disponibles en accés obert (H2020 Programme – Guidelines to the Rules on Open Access to Scientific Publications and Open Access to Research Data in Horizon 2020).

· Publicació d’articles en revistes i de llibres acadèmics  12 de maig (12-14 h)

· Índexs d’impacte i avaluació de la recerca  19 de maig (10-12 h)

· Estades de recerca internacionals  2 de juny (10-12 h)

· Difusió en obert dels resultats de la recerca i en xarxes socials acadèmiques 9 de juny (12-14 h)

Lloc: Aula 102A, Pati de Lletres, Facultat de Filologia. Entrada lliure.

Més info