Concerts i terrassa a la fresca a l’Edifici Històric de la UB

18700340_1519730331431058_1424851377728569404_n

A la Universitat de Barcelona, el final del curs i el començament del solstici d’estiu ja fa anys que ve marcat, simbòlicament, per l’inici d’Els Vespres. Aquest cicle de concerts gratuïts que tenen lloc durant el mes de juliol al jardí de l’Edifici Històric de la UB s’ha convertit en una cita ineludible per als amants de la música emergent més interessant del panorama actual. El cartell d’enguany proposa sis actuacions musicals que transiten des de la cançó d’art i assaig de Pol Fuentes, tot passant pel postpunk carismàtic de Les Sueques, fins als ritmes afrobeat dels Outer Space. A més, el cicle inclou el pop fresc de Tronco, els versos enjogassats d’El Pèsol Feréstec i el pop elegant del crooner canadenc Calvin Love.

Tots els concerts són gratuïts i tindran lloc del 4 al 20 de juliol, els dimarts i els dijous, a les 21 h, al jardí de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona (l’entrada al recinte és pel carrer de Diputació amb Enric Granados). Abans de cada actuació, a partir de les 18 h, el públic podrà gaudir d’una terrassa amb servei d’entrepans gourmet a càrrec de Caravan Made, instal·lada al mateix jardí.

Més info.