Ferran Adrià inaugura el curs Sapiens, la metodologia d’El Bulli Foundation

Sapiens. Ferran Adria

El xef Ferran Adrià va inaugurar ahir, dilluns 17, en companyia del rector de la Universitat de Barcelona, Joan Elias, el curs d’Els Juliols Sapiens, la metodologia d’El Bulli Foundation, en què l’equip d’El Bulli Lab explicarà la metodologia Sapiens i els projectes d’El Bulli Foundation amb l’objectiu de donar a conèixer una professió, una empresa, un àmbit, una disciplina i un sector. Aquest curs té lloc del 17 al 20 de juliol al matí, a la Facultat d’Economia i Empresa.

Adrià va agrair a la Universitat de Barcelona «l’oportunitat d’explicar tot el que s’ha fet en aquests quatre anys a El Bulli», i el rector Elias va assenyalar que «aquest curs és el millor espai per aprendre qüestions relacionades amb la innovació de la mà d’un innovador nat, com és Ferran Adrià». La metodologia Sapiens s’aplica per millorar tant l’eficiència com els resultats relacionats amb la creativitat i la innovació, i per connectar coneixement i fer més eficient la innovació.

Més info