Canvis a l’equip de govern de la Universitat de Barcelona

logoUB_noticies.jpg_1578199999

El rector de la Universitat de Barcelona, Joan Elias, ha decidit introduir canvis en el seu equip de govern, que afecten les àrees acadèmica i d’estudiants. Després de sis mesos, el dia a dia de l’acció de govern ha fet palesa la necessitat de canvis en l’estructura, en la distribució de competències i en els responsables de les àrees acadèmica i d’estudiants.

En conseqüència, Amelia Díaz es convertirà en la nova vicerectora de Docència i Ordenació Acadèmica, assumint les funcions de l’antic Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica. El Vicerectorat d’Estudiants i Política Lingüística recau en Mercè Puig, que fins ara havia desenvolupat tasques com a delegada del rector per al multilingüisme.

El rector Elias reforça també l’àmbit d’igualtat i acció social creant un vicerectorat específic, que dirigirà Maite Vilalta, fins ara delegada per a l’acció social.

Elias vol agrair públicament a Alba Ambròs i Lola Sánchez la seva dedicació durant aquests mesos. Els nous càrrecs prendran possessió el proper dimarts 25 de juliol.