Presa de possessió de nous càrrecs de l’equip de govern de la Universitat de Barcelona

El passat 7 de novembre, van prendre possessió el professor Gaspar Rosselló, com a delegat del rector per a afers acadèmics, i Aurèlia Mañé, com a delegada del rector per a mobilitat i programes internacionals.

El professor de la Facultat de Física Gaspar Rosselló ha desenvolupat una feina important en l’àmbit de la política acadèmica i de la convergència europea. Entre altres càrrecs, ha estat vicerector de Política Acadèmica i Qualitat i director de programes de l’Agència Nacional d’Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA).

Aurèlia Mañé és professora de la Facultat d’Economia i Empresa de la UB i professora associada a l’Escola d’Història de la Universitat d’Ànglia de l’Est (Regne Unit). Ha centrat la seva recerca al voltant de qüestions relacionades amb els recursos energètics, amb un èmfasi especial en les regions d’Àsia central i Algèria. Va ser una de les creadores de l’Observatori Àsia Central.

En el mateix acte han pres possessió Norbert Bilbeny, com a president del Comitè d’Ètica; Antonio Madrid, com a director de la Unitat d’Igualtat; Josep Ramon Germà i Eduard Gratacós, com a catedràtics; M. Trinidad Bretones, com a cap d’estudis del grau de Sociologia; Jordi Pau, com a cap d’estudis del grau de Matemàtiques; Eduard Roca, com a director de l’Institut de Recerca Geomodels; Francesc Buscà i Carolina Martín, com a director i secretària respectivament del Departament de Didàctica de les Ciències Socials, l’Educació Musical, l’Educació Física i l’Educació Visual i Plàstica; Francesc Xavier Vila i Maria Taulé, com a director i secretària del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General, i Alfonso Herranz i Irene Maestro, com a director i secretària del Departament d’Història Econòmica, Institucions, Política i Economia Mundial.