Avui comença el Seminari Internacional de la Xarxa GENCPOLIS i IV Jornades de Recerca Feminista de l’IIEDG

Les jornades, que acolliran ponents de Catalunya, de l’Estat espanyol i d’arreu d’Europa i Amèrica, s’organitzen a través de diverses activitats.

Arrenquen avui dia 22 amb una presentació i dues conferències internacionals, a càrrec de Lisset Coba i de Nancy Folbre. Un recital poètic de la mà de la rapsoda Mireia Calafell tancarà aquesta sessió.

El dia 23 tindrà lloc el seminari final de la xarxa Gènere, Ciutadania i Polítiques (GENCPOLIS), en el qual s’organitzaran taules rodones a l’entorn dels quatre eixos temàtics de la xarxa. En acabar, Núria Feliu farà també una lectura poètica.

El dia 24 al matí es faran taules rodones amb acadèmiques feministes sèniors i a la tarda es presentaran comunicacions de diverses temàtiques a càrrec d’un ampli ventall d’investigadores. Les jornades es tancaran amb una performance dirigida per Imma Manresa i Mercè Espelleta, del Projecte Vaca.

Dates : 22-11-2017 al 24-11-2017

Organitza : Xarxa GENCPOLIS i Institut Interuniversitari d’Estudis de Dones i Gènere (IIEDG)

Lloc : Facultat d’Economia i Empresa, edificis 690 i 696