La Universitat de Barcelona obre un canal de comunicació corporatiu a Telegram

Aquest dimarts, 21 de novembre, la Universitat de Barcelona posa en marxa un nou canal de comunicació corporatiu en el servei de missatgeria Telegram. A través d’aquesta xarxa, la UB informarà d’assumptes d’especial rellevància per a la comunitat universitària, com pot ser la celebració d’actes, comunicats, notícies o informació important de servei.

El canal, que funcionarà com a prova pilot durant tres mesos, suposa l’aterratge de la Universitat de Barcelona en aquesta xarxa de missatgeria, que s’està convertint en una de les eines fonamentals per cohesionar i impulsar la comunicació de qualsevol organització, tant externament com internament. De fet, aquest primer pas serà l’avantsala de la creació d’altres canals de Telegram segmentats per col·lectius que naixeran per reforçar la comunicació de la Universitat amb la seva comunitat universitària: estudiants, personal d’administració i serveis i personal docent i investigador.

Si vols rebre les últimes novetats sobre la Universitat de Barcelona, has de seguir aquest enllaç i entrar en el grup de Telegram. En el cas que no tinguis aquesta aplicació, primer te l’hauràs de descarregar a través de les diferents botigues (Apple StoreGoogle Play Store).