La Xarxa Vives publica la 3a edició d’el Manual d’estil interuniversitari per a la redacció de textos institucionals en anglès

Emmarcat en el Pla de Política Lingüística de la Xarxa Vives d’Universitats (XVU), el Manual d’estil interuniversitari per a la redacció de textos institucionals en anglès publica la seua tercera edició. La principal novetat ha estat la incorporació d’un bloc de models de documentació institucional.

El foment del multilingüisme és un dels eixos fonamentals de les universitats de la regió Vives. Per eixe motiu, en aquesta edició s’ha pensat en facilitar el treball de les universitats i dotar-se d’uns criteris lingüístics en anglès únics, comuns i homogenis.

Adreçat a l’àmbit acadèmic, aquest manual afavoreix la comunicació institucional entre les universitats. A més, possibilita la qualitat lingüística de la informació amb projecció internacional i enriqueix la competència lingüística del personal universitari de les vint-i- dues universitats de la Xarxa.

El manual ha enregistrat vora 40.000 consultes al web de recursos lingüístics de la Xarxa Vives des que es va publicar per primera vegada l’any 2013. Aquest fet, posa en relleu la seua utilitat en les universitats i el compromís d’aquestes per generar competències plurilingües en la seua comunitat acadèmica.

La tercera edició del manual ha estat elaborada per la secció d’anglès del Grup de Treball de Qualitat Lingüística de la XVU conjuntament amb els tècnics dels serveis lingüístics universitaris.