La Panera Solidària de la UB, amb els nens de Sant Joan de Déu

Per tercer any consecutiu, la Universitat de Barcelona posa en marxa la seva Panera Solidària per projectar la solidaritat de la comunitat universitària en benefici d’un projecte social. En aquesta edició, els diners recaptats es destinaran íntegrament a l’Obra Social Sant Joan de Déu per al programa Hospital Amic de l’Hospital Maternoinfantil. Aquest programa té l’objectiu de millorar l’experiència dels nens hospitalitzats per fer-la tan positiva com sigui possible, amb accions com ara els pallassos d’hospital, sessions de musicoteràpia o intervencions assistides amb gossos, entre d’altres.

Per recaptar fons per a aquesta causa solidària, enguany, la Panera Solidària creix, i no se’n sortejarà només una sinó que hi haurà tres paneres. Així, s’espera assolir un nou rècord de donacions —que l’any passat van arribar als 4.274 euros—, alhora que augmenten les possibilitats de resultar-ne guanyador. Tota la comunitat universitària —estudiants, personal d’administració i serveis, i docents i investigadors— en pot adquirir participacions, a dos euros cadascuna, a través del web Panera Solidària. S’hi pot participar fins al divendres 15 de desembre a les 13 h. El sorteig per conèixer les tres persones guanyadores es farà el dilluns 18 de desembre, en presència de la secretària general de la Universitat.

Les tres paneres (Torró, Neula i Tortell) sumen prop de cent premis valorats en 4.700 euros, entre els quals hi ha un cap de setmana a l’Hotel Balneario de Zújar (Granada), un vol amb helicòpter per la costa de Barcelona, una espatlla ibèrica de gla, dos batejos de mar, un carnet TR3SC Premium, una sessió gratuïta a un joc d’escapada en viu, entrades a PortAventura o L’Aquàrium, a més de lots de llibres, cava i torrons, passaports articketBCN, entrades per al musical Cabaret o marxandatge de la Universitat de Barcelona, entre d’altres.

Les empreses i entitats que participen enguany en aquesta iniciativa solidària són: Andreu Xarcuteria i Tastets, ArticketBCN, Bankrobber, Bodegues Torres, Caravan Made, Cathelicopters Barcelona, Caves Pere Ventura, Celler Mas Doix, Centre d’immersió L’Àmfora, Centre Flotarium de flotació i aïllament sensorial, Cinemes Girona, ClubMPC, DEBOSC, El Club de Cultura TR3SC, El Periódico, Escape Hunt Experience Barcelona, Espinaler, Estrella Damm, Filmin, Fundació Orfeó Català – Palau de la Música Catalana, Fundació PortAventura, Hotelius Club,  L’Aquàrium de Barcelona, La Valenciana, Llibreria Alibri, NBA Café, Northweek, Notebloc, Restaurant Ginos, Resturant Rasoterra, Sabores Taller de Cocina, Teatre Poliorama i Viatges El Corte Inglés, a més d’Esports UB, l’Àrea de Formació Complementària de la UB, Edicions UB, el Campus de Turisme, Hoteleria i Gastronomia CETT-UB i la Botiga UB.