Comunicat en contra de l’Homofòbia del Consell de l’Estudiantat

El Consell de l’Estudiantat de la Universitat de Barcelona rebutgem els comentaris d’odi cap un membre de la comunitat LGTBI per part de Jordi Hernández Borrell, exdirector de l’Institut de Nanociència i Nanotecnologia en haver dimitit avui.

La UB és una institució plural formada per més de 70.000 persones amb diferent ideologia, procedència, identitat i orientació sexual. La Universitat de Barcelona és gran però no hi té lloc per l’odi. Els i les estudiants no en volem ser còmplices.

No volem compartir universitat amb persones intolerants, que fomenten la LGTBIfòbia i atempten contra els principis fonamentals de les persones. Volem una universitat sense discriminació per motiu d’identitat o orientació sexual.

Comissió Permanent del Consell de l’Estudiantat de la Universitat de Barcelona

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )