Les universitats acorden l’estratègia conjunta a la regió Pirineus-Mediterrània

El Centre Cultural La Nau de la Universitat de València ha acollit la sessió ordinària del Consell General de la Xarxa Vives d’Universitats, que ha aprovat la nova visió estratègica de la institució. «Ser la xarxa de referència per a l’acció conjunta i la plataforma pel desenvolupament d’estratègies comunes de les universitats de la comunitat que integren les societats de parla i cultura catalana, distribuïdes en la regió Pirineus-Mediterrània» ha estat la nova visió aprovada.

Així mateix, el Consell General, presidit per Josep M. Garrell, rector de la Universitat Ramon Llull, ha decidit també que la nova missió de la Xarxa Vives sigui la de promoure la cohesió de la comunitat universitària i reforçar la projecció i l’impacte de la universitat en la societat. D’aquesta manera, la Xarxa Vives d’Universitats desenvoluparà la seva missió mitjançant una sistemàtica de treball coordinat i compartit, fonamentat en l’equitat entre els seus membres, la qualitat i el servei; formulant propostes conjuntes de les universitats i facilitant la seva inclusió en l’agenda social i política de cada realitat administrativa; i contribuint a fer encara més forta l’educació superior i la recerca.

Actualment, la regió Vives està formada per vint-i-dues universitats de la Catalunya del Nord, Andorra, Catalunya, el País Valencià, les Illes Balears i Sardenya, una comunitat universitària que té prop de 500.000 estudiants, 40.000 PDI i 10.000 membres del PAS. La Xarxa Vives d’Universitats va ser fundada l’any 1994 a Morella, els Ports, i el 2019 celebrarà el seu 25è aniversari.

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )