6a edició de la Jornada d’Investigadors Predoctorals Interdisciplinària

La Jornada d’Investigadors Predoctorals Interdisciplinària (JIPI), la principal trobada de doctorands de tots els àmbits del coneixement que es fa a Catalunya, arriba dilluns, 19 de febrer, a la sisena edició. La jornada té lloc al Paranimf de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona.

La JIPI s’adreça a investigadors predoctorals d’universitats i centres de recerca i societats catalanes com la Universitat de Barcelona, la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat Autònoma de Barcelona o la Universitat Politècnica de Catalunya. Més d’un terç dels estudiants de doctorat a Catalunya són estrangers, per aquesta raó l’idioma de la jornada continuarà sent preferentment l’anglès.

Enguany hi haurà quatre blocs temàtics de xerrades breus (flash talks), en les quals els ponents explicaran la seva recerca. Aquests blocs aniran intercalats amb tres sessions de debat: sobre la presència de les dones en la recerca, sobre l’ensenyament de la ciència, i sobre les sortides laborals fora del món acadèmic, una temàtica ja consolidada en altres edicions. A més, després de l’èxit que van tenir l’any passat, també hi haurà dues sessions d’exposició de pòsters.

La novetat principal de la JIPI d’aquest any respecte a l’any anterior —convocatòria a la qual van assistir més de 400 persones d’àmbits que van des de la lingüística fins a la física quàntica— és la incorporació de tallers, els quals permetran debatre en grups reduïts qüestions d’interès per als investigadors predoctorals.

La jornada es podrà seguir en directe mitjançant UBtv.

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )